بیچاره ملتی که تنها در هنگام پیروزی قهرمانانش را گرامی بدارد-مسئولین ورزش عذرخواهی کنند

یزدفردا "محمد سعید صالحی فیروزآبادی:اخبار ساعت 14 امروز از برگشتن اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خبر داد و گزارش داد در هنگام ورود کسی به استقبال آنها نرفته است و تنها مربی ذوب آهن برای استقبال از بازیکنان تیم ذوب آهن به فرودگاه رفته است.

-خبر بسیار تاثر آور است چرا که :

1-آیا آنها تمام تلاش خود را انجام نداده بودند؟چند پیروزی را در مرحله مقدماتی برای کشورمان بدست نیاورده بودند؟تا وقت اضافه در برابر تیم قدرتمند کره مقاومت نکرده بودند؟

2-خبر تاثرآور است چرا که ما قهرمانانمان را تنها هنگامی که قهرمان باشند دوست میداریم،اما غافل از اینکه دوست داشتن بدون توقع انسانهای تلاشگر است که از آنها قهرمان می سازد.توقع بیش از حد و کاسبانه از قهرمانان آنها را به یک ابزار و وسیله برای شادیمان تنزل میدهد.این تنزل را روح انسانی و هوشمند ورزشکاران به خوبی درک می کند و فشار روانی بسیاری را بر جسم و جان او وارد می کند. این فشار او را از تمرکز ذهنی بر کارش دور کرده وباعث هرز رفتن تواناییها و تلاشهایش می شود.و برای قهرمانان بعدی تاریخچه و سابقه شوم شکست خوردن را به یادگار می گذارد تا آنان نیز در میادین به جای نمرکز بر کارشان به عواقب شکست فکر کنند.

3-مدیریت فهیم ،همیشه خودش را مسئول شکست حوزه مدیریتی اش می داند.با تفکر بر روی حوزه اداریش سعی میکند اشکالات سازمان خود را بررسی نموده وسازمان خود را ارتقا می دهد.ابلهانه ترین روش مدیریتی روش مقصر دانستن بازیگران سازمانی و کاسه کوزه ها را بر سر آنها خوردکردن می باشد.

امیدوارم این نوشته پایانی بر خورد کردن کاسه کوزه ها بر سر بازیگران سازمانهای کشورمان باشد.

امیدوارم مسئولین ورزشی کشورمان با عذرخواهی از ملت ایران به علت استقبال نکردن از عصاره های فوتبال کشورمان دری را به سوی مدیریت هوشمندانه در کشورمان بگشایند.و  تفاوت مدیریت اسلامی ،ایرانی را در عمل نشان دهند .فردا دیر است .

یزدفردا     

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا